تصویری از Surface Pro 5 لو رفت
نوشته شده توسط : محمود مختاری

تصویری که ظاهرا متعلق سرفیس پرو 5 مایکروسافت است، امروز به طرز مرموزی در یک وب‌سایت فرانسوی رویت شد. در حال حاضر هیچ‌گونه مهر تاییدی بر این خبر نخورده است.

امروز تصویر رندرشده از سرفیس پرو 5 مایکروسافت در یک وب‌سایت فرانسوی منتشر شد. تا به حال هیچ‌گونه سخنی از مسئولان مایکروسافت در این مورد به میان نیامده است. اما این وب‌سایت منبع رسمی درج اخبار شرکت مایکروسافت به زبان فرانسوی به حساب می‌آید. در این تصویر می‌توانیم Surface Pro 5 را مشاهده کنیم که به همراه کیبورد تایپ کاور خودنمایی می‌کند و Surface Pen نیز روی سطح جلو آن قرار گرفته است.

در کنار تصویر سرفیس پرو 5، نام این تبلت نیز در پروفایل LinkedIn یکی از کارمندان مایکروسافت درج شده است. همچنین واژه Neon در انتهای این مشخصات دیده می‌شود که به زبان طراحی جدید مایکروسافت برای محصولاتش اشاره دارد.

سرفیس پرو 4 در ششم اکتبر سال ۲۰۱۵ رونمایی شد و پیش‌بینی تحلیلگران از معرفی سرفیس پرو 5 در ماه مارس یا آوریل حکایت دارد. فاصله زمانی یک سال و نیم بین دو محصول فرصت خوبی است تا امکانات جالب و جذابی در تبلت جدید مایکروسافت شاهد باشیم. اما باید به یاد داشته باشیم که در مورد محصولی گران‌قیمت صبحت می‌کنیم و طولانی شدن مراحل آپگرید این محصول نسبت به تلفن‌های هوشمند منطقی به نظر می‌رسد.

 

منبع خبر:gsm.ir 





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: